torsdag 30 april 2009


heeej

nu sitter jag här och här på lite låtar på you tube.

vad gör ni?
idag är det sista aprils så det blir maj brasa ikväll
vad ska ni göra ikväll?

jag ska vara hemma och två mina av 26 st tremenig ar ska komma och några andra vi känder hos pappa .jag ska igentligen vara hos mamma men jag brukar alltid var hos pappa så det blir så i år också men mamma kommer och hämtar mig hos pappa imorgon. för då vi ska hämta min katt unge findus så för den första gången får jag träffa han
han är 12v nu. igår så jag twilight för femte gången lika bra som vanligt men lite bättre eftersom jag så den på tv istället för datorn.
när new moen kommer på bio måste jag se den fast jag inte är 15
snacka om att twilight måste ha varit bra på bio.
ha det så bra tills jag skriver igen

ps datorn funkar bra nu jag råkade gå in i en ska som göra att man kan gå in på internet och nu är det bra hoppas att det kommer att vara så här en tag nu iallafall.

skickar kramar.

1 kommentar:

  1. sv, Japp för en vecka sen (: jag har skrivit ett inlägg om det och maria har pratar om det i våran podcast!
    Kram :)

    SvaraRadera