onsdag 15 april 2009

på stan med evelina!!


hej svejs

nu har jag varit på stan med evelina vi hade det jätte kul.

vi sprang runt där och kollade och sedan gick och köpte dricka och satt oss och skrattade åt saker vi sa och så kom evelina på en ide att vi skulle kasta tuggummi på dom som var under oss i någon affär det var faktist kul att se dom som var under oss kolla upp och undrade vad tuggummit hade kommit från!!
evelina<3
skrattar när jag tänker på det.
köpte en väska på myrrona brukar inte kolla där men nån hade sagt att dom hade frans väskor där så jag gick ditt dom hade inga kvar vad jag kunde se .men jag köpte en svart väska för 30kr.

jag köpte inte nåt mer än väskan.men jag hittade en super snygg adidas tröja men den kostade så mycket så jag köpte den inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar