fredag 24 april 2009

idag


hej nu sitter jag har hos farmor och farfar istället för hemma hos pappa för att han skulle göra nåt.

imorgon ska jag på polar det ska bli så himla kul och det menar jag verkligen.

jag ska gå med Emelie(=
har ingen aning vad jag ska ha på mig bara har ni nåt tips har aldrig varit där så jag vet inte riktig vad man ska för kläder.´jag har tuvär ingen bild på henne på den här datorn.
idag har jag varit på vårmässan hela dagen för min mamma skulle föreläsa på stora scenen
så jag hjälpte till där så jag har varit ledig idag.
skönt var det!!!
också har jag träffat maya där och hennes mamma så jag gick med maya en stund och kollade och åt godis!

efter jag hade varit där åkte mamma och jag till birsta och hittade en jätte fin examens klänning så den fick jag och ett par örhängen till och två harband så då är det bara halspannd och skor kvar.
vad har ni gjort idag?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar