onsdag 8 april 2009

hej svejs
nu har jag varit på uppet hus
fick göra allt själv för alla som jag skulle vara med bvar sjuk tror inte det men iallafall så jag skulle göra en sak på no som heter flytta vatten för det måste man suga i slagen som för över vattnet så när ma gör det får man äkligt slag vatten imunnen så det var bara att svälja så sitter här och käns nästan som att jag ska spy drack typ 3 liter)=
och än en annan sak jag skulle vissa upp som heter skum ormen var det ett medel som nästa började frätta på mina händer var vit fingrarana!
men som tur borta nu så jag stog där sjävl när vi skulle ha ståt där fyra personer vid samma bord!!!!
lite sur kan man säga eftersom jag kände mig inte så bra men gick en dåför hon som jag skulle jobba med inte behövde vara ensam det verkade inte som någon av dom var sjuk enligt källor!!!
god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar