måndag 13 april 2009


hej svejs på dig!!

nu sitter jag här med ett stort smile för en stund sedan rigde min mamma och tingade en katt den är så söt äntligen ska jag få en katt har längtat såå!det vart ingen norsk skogskatt men det vart en jätte tussig grå katt den ser så himla snäll ut på bilderna jag har sätt kan tuvär inte lägga ut några bilder sorry.
men så fort jag får findus så ska jag knäppa miljoner kort.
lite överdrivet men många iallafall.den ska hetta findus visst blir det söt?
findus kommer inte för vecka 18 men då har jag något att längta till allafall.
vad gör ni då?
ska sitta och kolla på tv nu tror jag.

ps .robert pattison fyller år om 29 dagar kvar till han fyllar 24år.

3 kommentarer:

  1. hejsan du kan ju gå in på min blogg och välja en av headerna så jag vet på ett ungefär vad du är ute efter!
    Kram

    SvaraRadera
  2. sv, okej jag jag hittar på något som går i stil med dem!

    Men mejla mig på swedentwilight@hotmail.com så pratar vi mer om headern!
    Kram :D

    SvaraRadera