lördag 4 april 2009

idag med maya<3







nu är jag hemma har varit med maya och varit och kollat på loppis för min mammas kör hade det för tjäna pengar till en resa(=
det fanns jätte fin saker du kanske tänkte när jag sa loppis att det var gammal porslin saker och sånt när jag så loppis men det var filmer, jätte mycke smycken för tio och 5kr billigt va? och böker,spel,tavler.......

det var faktist jätte kul att vara där för att maya och jag sprang runt där och kollade och skrattade när kören uppträde för några så lite roliga ut(=
ja nu ser några bilder på sidan på smycken och maya och jag.
jag köpte en väska för 20kr,3 ringar 10kr,två halspand ena 5kr och andra 10kr,tre par örhängen 5kr st ,två filmer ena filmen kostade 10kr och andra 20kr , en tavla 10kr och två hrmband för 5kr st ena var det en klocka på så man kan säga att jag har fyndat!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar