fredag 1 maj 2009


hej svejs

nu sitter jag här och kollar runt på några twilight bloggar och lyssnar på let me sign.

nu har jag fåt min kattunge findus åkte och hämtade den idag han är så söt.
håler ni med eller?
det har jag gjort idag hämtat findus i övik.det tog inte en så länge som jag trodde att det skulle att åka dit.vad har ni gjort idag?


jag har kollat på humor galan en stund nu men det var så tråkigt så jag satt mig vid datorn istället.

imorgon ska jag nog bara var hemma och var med findus.
om ni är intresserad av twilight kan ni köpa den nya frida tidingen för dom har 2 sidor som handlar om bella och edvard och en interju med jacob.

skickar kramar




2 kommentarer:

  1. sv, om jag hinner nu ;) måste packa för imorgon drar jag och maria till sthlm för TwiNight o9 :) men skicka mejl så pratar vi mer.
    (swedentwilight@hotmail.com)

    SvaraRadera
  2. Guuud vad han är gullig!!
    Nu kommer jag måsta hålla mig borta från att vara hemma hos dig på ett tag för annars kommer jag smälta och tycka att det ska bli kul med kattunge hemma också :/ P: nerå skojja bara men mamma sa att det skulle kosta pengar om vi skulle äta på dagis så vi kanske kan äta hos dig om det gick bra?
    Kraam Johanna

    SvaraRadera