lördag 18 april 2009

hej nu sitter jag på min vanliga dator äntligen funkade det att gå
in
igår hade jag det super kul med Sofia filmen var så jäkla bra ni måste se den och dessutom fick jag kläder av Sofia jag fick till exempel ett par nya wrangler jeans och massa tröjor och sånt.
tack så mycket för den roliga kvällen vi hade!!!
idag har jag varit på fynd lagret och köpt filmer jag köpte 6 st för 10kr st så du kan räkna ut hur mycket det kostade.
ikväll ska jag se på robinson och bara mysa i soffan
jag har egentligen redan skrivet ett likadant inlägg men nu när jag kollade var det bort lite sur vart jag.
jag har saknat att sitta och blogga här på min vanliga dator.
ha det så bra!
skickar kramar

1 kommentar:

  1. sv, när min dator funkar. Jag kan bara svara på kommenater via skolansdartorer): Men den ska vara klar till fredag eller i helgen.
    Kram

    SvaraRadera