onsdag 6 maj 2009

idag onsdag den 6 maj

hej på dig
idag var det skola som vanligt fasst idag var vi en till en vanligt
en tjej som heter emma har börjat i våran klass
kul att det har kommit någon ny och desutom är hon jätte snäll.
idag har det regnat jätte mycke.
har det regnat hos dig också?
om nån timme ska jag åka till maya
ska bli jätte roligt för dom har satt ut stuts mattan nu!!
snacka om att jag hade kul med henn i sommar jag var med henne nästan varje dag och då menare jag det verkilgen vi hade det så kul önskar att jag hade kvar alla bilder från sommaren har bara några kvar för jag har en ny dator och fick bara med mig några av bilder på usb minnet men kan kolla om jag kan hitta nån bild.
vad ska ni göra sen?
ikväll är det greys antomy kommer nog bara hem så att jag kan se halva.
ska ni se det?
ska kolla om jag hitta några bilder från isommar nu!
skickar kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar