måndag 4 maj 2009


hej

idag vaknade jag av att findus väckte mig.

jag har drömt en av dom underbaraste dröm jag någonsin har drömt .jag kan inte sluta tänka på den. jag har tänkte på den hela dagen. när jag vaknade förstod jag att det bara hade varit en dröm och så blev jag väldigt besviken !!!

när jag skulle klä på mig satt jag bara där och tänkte på drömmen och ville bara lägga mig ner och sova och va i drömmen.har ni någonsin tänkte så att du hellre skulle vara i drömmen istället för verklighet när du vaknar?

jag vill inte säga vad drömmen handlade om men den var underbar och jag kommer nog aldrig att glömma den heler.slut prata om drömmen nu. om en stund kommer Johanna hit för att hon ska sov över hos mig. det ska bli så roligt !

vi ska göra pannkakor till middag och senare ikväll ska vi gå till ica och hyra en film och köpa lite glass mysigt va?

skickar kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar