tisdag 26 maj 2009

tränar till prov )=


nu sitter jag och tränar till svenska provet inte så svårt tycker.
ikväll är det desperat howifes det sak jag i alla fall se
är det nån mer än jag?
jag vill säga tack för all kommentarer jag har får på sistone
fort sått så jag blir så glad när jag ser att jag har fått kommentarer när jag först började blogg var det så att jag klanske fick 3 kommentarer i månaden och det är inte mycket nu får jag 1-5 kommentarer varje dag och det är jag jätte glad för.

ha det så bra tills jag skriver igen ska kolla upp en ska åt en blogg efter jag har tränart klar.


skickar kramar

1 kommentar:

  1. Svar: Jag kommer tillbaka på fredag kväll men Ida har även hand om bloggen på helgen. Jag kanske tittar in någon gång men det är hon som är bossen ;D Hon är supertrevlig, du kommer gilla henne!

    SvaraRadera