söndag 31 maj 2009

polar igår!!!

hej
sorry att jag inte skrev nåt igår kväll jag kom inte hem fören klockan halv vet på kvällen.
jag var så trött så ska orkade inte.
jag hade det jätte kul på polar dom hade skum dico för att det var final polar det kommer inte vara polar förens augusti)=
snacka om att jag vart blött.
önskar jag hade bilder nästa alla var drängt i skum topp till tå.
vi hade skum krig på nån vi inte ens kände och hade så jävla kul.
men man vart så blöt sen och det var inte så kul.
ihudik var det inte så kul,när jag skulle smälla igen bil dörren så klämde jag fingret i bil dörrren du kan inte fatta hur ont det gjorde.
jag sitter du med en blå nagel och en uppsvälet finger.
aj aj.
glöm inte att kommentera(=

1 kommentar:

  1. sv, ja och jag förstår mig inte ¨på alice sjal :S
    trodde den skulle vara JÄTTEFIN !!

    SvaraRadera