torsdag 26 mars 2009

super kul kväll!!!!!


heeeej

nu har jag nästan presis kommit hem det var jätte kul på birsta att se EMD och star pilotes när det vra paus tills EMD skulle börja gick jag och mamma och kollade på all erbjudande och jag köpte ett par chinos för bara 99kr eftersom birsta fyller 1år så var det jätte många bra erbjudande och plötsligt träffade jag på evelina ni vet nog inte vem det är men det är en kompis som jag inte har sätt på länge kändes det som sedan så då gick vi två ensam och kollade på lite affärer det var jätte kul och sedan innan EMD skulle sjunga träffade vi på en tjej som jag har träffa för ut men evelina hon är jätte snäll och evelin också så klart vi hade det SUPER kul det var lägen sedan jag hade så kul jag ska träffa henne på påsk lovet har vi bestämt eftesom våra mammor är gammalkompisar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar