lördag 14 mars 2009

jävla skridkor!!!!


hej på dig

idag har jag bakat muffins och läst som jag skrev att jag skulle göra.

dom senaste timmen har jag suttit och kollat på ishockey mellan timrå och hv71 jag tror att det var minst 5 år sedan jag såg en ishockey match hela timmen.

snacka om att det var spännande jag sitter här super arg för matchen slutade så jävla fel

det var förlägnig och det stog 2-2 och pucken är på timrås sida och timrå har pucken och han ska ner och göra mål på hv71 sida och han ramlar och han kommer upp men och ramlar igen samma sekund för den vassa saken på skridskon har lostnat tror jag eller nåt sånt där så han kan inte åka och där försöker komma upp och hv71 tar bollen och vinner matchen om inte den jäval skridkorn hade gott sönder hade dom förmodligen vunnit matchen och kommit till semifinal men dom ska spela igen borta nån dag jag hoppas att timrå kommer till semifinal.

snart börjar melodifetvalen det ska bli så roligt jag bara älskar den här tävligen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar