måndag 23 mars 2009

hej
idag har det varit som vanligt på skolan gympa,matte,engelska....
om någon timme ska jag till stan och kolla på en katt unge vi så gärna ha en men har ite hittat någon fin än alla är ju så dyr dom flesta iallafall jag vill helst ha en norsk skogskatt den som jag ska titta på idag är 50% norsk skogskatt.efter det ska jag var hos farmor en stund för mamma ska på möte så då stannar jag där tills hon kommer och hämtar mig efter mötet.
imorgon går jag till 15:20 hatar tisdagar och det blir inte bättre att jag har webtidnig men det är tur att jag har johanna där så det blir lite roligare annars vet jag inte vad jag skulle gjort.

2 kommentarer:

  1. Jag har tur som har dej där också <3333

    SvaraRadera
  2. Webbtidning som är så roligt, Mathilda... Varför i hela världen tycker du det är tråkigt?!?
    /Maarit =D

    SvaraRadera