måndag 9 mars 2009

min resa!!!







gammala stan




mums






vad tycker ni om min lille vän?





FREDAG!

började det med att jag fick sova ut en stund för jag skipade skolan den dagen sedan kom pappa och hämtade mig och vi åkte till min farmor för att min farfar körde ner oss till tågstation och plus fick jag fyra hundra av dom(=och resan började inte så man kunnar trot pappa och jag råkade gå fel tåg till stockholm istället gick vi på ett tåg som gick till stockholm men det var x2000 och vi skulle åka med ett tåg som heter xtåget så då fick vi bytta tåg hudiksvall och hoppa på tåget vi skulle åka med !!!

och när vi gick på det det tåget stt vi ossmed en tjej som tydligen hade gjort lika misstag som oss hon var super snäll!!!!

sedan kom vi fram halv fem tror jag och då tog vi tunel banan till dom vi skulle bo hos sedan gick vi alla en lång promenad till bowlingen där vi skulle bowla som ni säkert förstod och där spelade vi och hade kul sedan gick vi hem till dom och åt gott och kollde på lets dance!!



LÖRDAG

på lördag gick vi upp tidigt för vi skulle på ett ävetyrs bad och bada dcär åkte vi igångar och stupp och senare gick vi på stan och jag shoppade tv par chinor ett par svart och ett par jeans chinor för bara 29kr st billgt va?

massor av mer saker!

sedan gick vi hem till dom och åt tacos som jag älskar och kollade melodifestivalen.....




SÖNDAG

vaknade jag tidigt och satt mig och kollade på vasaloppet

sen gick vi en promenad och fickade på vägen och sedan gick jag och klippte mig och senare gick vi ut och åt på ett ställe där vi alltid äter på !
sedan gick vi till dom och kollade på tv


MÅNDAG

åkte jag hem och innan det gick pappa och jag i gammal stan där var det jätte mysigt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar