lördag 13 juni 2009

´hemma


nu är jag hemma jag har varit det ett tag nu men jag ahr suttit och svarat på fråger för att bli twilightare på en blogg(=
ps filmen var ganska bra så den får MM AV MMMMM

orkade inte riktigt svar på alla fråger nu ska nog först sätt imorgon!
det finns inte så mycket att skriva om in twilight världen nu det är därför att jag skriver mest om min vardag men ska nog hitta något intressan(=
bilden har inget att göra med inlägget att göra men jag gillar den för att den är rörlig.

2 kommentarer:

  1. sv, jadu en hel del bland annat:
    Twilightloove
    Viktoriastwilight
    annanorlin
    twilightlovers
    Twilightsara
    Hushallsask
    thetwilights
    Twilightloover
    med mera

    Observera att en del hR Jg gjort innan jag skaffade photoshop och det var några månader sen så alla har inte kvar designen!KRam

    SvaraRadera