söndag 21 juni 2009

en till dröm


hej
gud vad jag saknar att sitta här varje dag och blogga gånger 2-5 varje dag fast att jag bara har bloggat två gånger varje dag bara i två dagar


ni kan inte gissa vad jag har drömt om inatt...

jag har drömt om taylor lautner en av dom underbaraste drömmar någonsin jag har drömt
den hanlade om jag ,taylor och johanna (min kompis)
jag kan bara säga han är såååååå snygg......

det började med att jag går på date med han (ni vet hur konstigt det kan bli i drömmar)

bara som vänner och så vart det på slutet på daten också att vi för blev vänner.....

( han var inte så känd i drömmen som han är i verkligheten) jag och Johanna gick till ett ställe han skulle vara (PS johanna visste inte att jag hade varit på date med han) när jag träffade han kramade han om mig och johanna vart så förvånade att jag kände taylor lautner

sedan bröts det som det brukar göra ibland i drömmar och så var vi alla tre i ett rum...
och senare hände det saker som jag inte orkar inte skriva om...
på slutet av drömmen så åkte jag på hans motor cykel(=

och han frågade
- vill du att jag ska köra fort?
och jag svarade....ja för jag vill komma hem nån gång!

varför ihelvet svarade jag så jag satt ju för fan på en motor cykel men taylor lautner!!!
det hände så många saker jag inte kan skriva för att dom är för pinsamma det hände så mycket drömmen så ni vet....

jag känner att jag vill bäretta för nån om drömmen nog Johanna eftersom att hon var med och hon gjorde några saker jag aldrig trodde att hon skulle göra......
som ni nog märket vart det lite new moen i drömmen...nu har jag drömt om robert pattison,kirsten stewart och nu taylor lautner kommer jag att drömma om hela twilight gänget eller?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar