måndag 6 juli 2009

hejdå!!!!

hej och god morgon
idag ska jag åka till pappa och kommer att var där i tre hela veckor jag är jätte lesen att säg att det kommer bli usel uppdatering i tre veckor nu framöver)=
jag ska åka till Stockholm imorgon eller på onsdag och sedan åker jag vidare till Öland om jag hittar nån dator ska jag så klart uppdatera lite
jag kommer sakna er och hoppas att ni kommer att sakna mig också(=
det hande varit jätte roligt om ni kunde bomna mig med kommentarer tils jag kommer hem!!

när jag kommer till backa till mamma kommer jag att var hos henne i tre veckor så då ska jag uppdatera som bara den(=
(jag lovar) jag kommer att byt till blogg.se då så de här blir nog den sista månaden jag bloggar här men jag byt bara blogg jag kommer att skriva om samma saker där som jag har gjort här(=



hejdå......

3 kommentarer:

  1. tävlingen kommer nog upp idag!! :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Hej! Just nu jobbar jag väldigt mycket och tror inte jag kommer att ha tid att fixa någon bloggdesign. Men lämna en kommentar med ditt bloggnamn när du skaffat en blogg på blogg.se, så hör jag av mig när jag har tid och lust att fixa något :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. sv; haha det var underbart! han var så gullig och rar! fick hans autograf också, woho! :)
    kram

    SvaraRadera