torsdag 12 februari 2009

hej
idag har det varit jätte kul på lunch rasten gick jag,line,issa och hanna till mig för hanna vill låna en film av mig (=
sen efter skolan åkte jag och mamma in till birsta och köpte alla hjärtans dag present sedan åkte vi till stan och fikade och myste eftersom jag åker till pappa imorgon kommer inte vi kunna ge varandra presenterna på lördag så vi gav dom idag när vi fikade jag vart så glad när jag öppnae paktet och såg att det var säsong 9 av vänner den som jag så gärna ville ha!!!och dessutom fick jag godis hjärtan också(=
av mig fick hon ett jätte fint halspand och en choklad bit där det stog puss! den var så sött.men nu tänker jag inte skriva nåt mer för jag är så nyfiken på vad som ska hända i vänner
skickar pussar och kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar